مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آبان 1402 ساعت 14:402023-11-05اقتصادي

مخالفت انجمن صنایع لوازم خانگی با  واردات لوازم خانگی


دبیرکل انجمن صنایع لوازم خانگی ایران گفت:شرایط فعلی با توجه به محدودیت های منابع ارزی و مدت زمان طولانی برای تخصیص ارز مورد نیاز مواد اولیه، - اجزا و قطعات مورد نیاز تولید که بیش از 80 روز طول می کشد، ازادسازی واردات و هزینه کرد این ارز محدود برای واردات کالای نهایی هوشمندانه نیست.

عباس هاشمی دبیرکل انجمن صنایع لوازم خانگی ایران در شرایط فعلی با توجه به محدودیت های منابع ارزی، آزادسازی واردات و هزینه کرد این ارز محدود برای واردات کالای نهایی هوشمندانه نیست، گفت: فعلا باید اجازه دهیم به جای آزادسازی محصول نهایی، مواد اولیه و اجزا و قطعات مورد نیاز تولید لوازم خانگی تسهیل شود؛ اما بعد از مدت محدودی می توانیم این حمایت ها را به حمایت های موثر و منطقی تعرفه ای تبدیل کنیم.

عباس هاشمی در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه آزادسازی واردات در مجموع مکانیزم خوبی است، گفت: ممنوعیت واردات از سال 1397 کمک شایانی به صنعت لوازم خانگی کرد و باعث شد تولیدکنندگان هوشمند از این فرصت در جهت ارتقای کمی و کیفی، توسعه خدمات پس از فروش و سایر عواملی که می تواند سهم بازار آن ها را افزایش دهد، استفاده کنند.

وی با بیان اینکه ممنوعیت واردات لوازم خانگی نمی تواند تا ابد ادامه داشته باشد، تصریح کرد: اما در شرایط فعلی با توجه به محدودیت های منابع ارزی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مخالفت انجمن صنایع لوازم خانگی با  واردات لوازم خانگی

مخالفت انجمن صنایع لوازم خانگی با  واردات لوازم خانگی